روغن حیوانی و انواع آن


روغن حیوانی و انواع آن

امروزه روغن‌های مختلفی در بازار فروش وجود دارند که انواع روغن حیوانی یکی از آن‌ها است. این روغن نه تنها طعمی لذیذ و دلپذیر دارد بلکه خواص فراوانی را هم برای بدن انسان به ارمغان می‌آورد که‌ همین امر باعث شده است این روغن‌ها به صورت گسترده مورد استفاده قرار بگیرند. در واقع یکی از بهترین روغن‌های پخت و پز، روغن حیوانی است که در مناطق مختلف کشور عزیزمان ایران تولید می‌شود و به مصرف می‌رسد. برای این که شما بتوانید یک روغن حیوانی اصل بخرید، باید ابتدا با انواع مختلف این روغن‌ها آشنایی پیدا کنید و با توجه به ویژگی‌های اصل روغن، دست به خرید آن‌ها بزنید. ما در ادامه‌ی این مطلب می‌خواهیم شما را یا انواع روغن حیوانی و ‌مزایایی که این روغن‌ها برای بدن انسان دارند، آشنا کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

روغن حیوانی به چه نوع روغنی گفته می‌شود؟

روغن حیوانی که با نام‌های دیگری مثل روغن کرمانشاهی یا روغن زرد در بازار شناخته می‌شود، نوعی روغن است که اغلب از شیر گاو یا شیر گوسفند به دست می‌آید. این روغن امروزه یکی از بهترین روغن‌هایی است که می‌تواند برای درمان انواع بیماری‌ها هم مفید باشد. در عین حال که ارزش غذایی بالایی دارد و به هر غذایی هم بو و مزه‌ی خاصی می‌دهد.

برای این که این روغن را تهیه کنند، ابتدا شیر گاو یا شیر گوسفند را به ماست تبدیل کرده و سپس آن را دوغ می‌کنند. حال با استفاده از مشکی که مخصوص کره‌گیری است، کره‌ی این ماست را به دست می‌آورند و آن را به صورت کامل می‌جوشانند. پس از گذشت مدتی این ماست به روغن تبدیل می‌شود. این را بدانید که کیفیت و نوع طعمی که روغن حیوانی دارد، تا حد زیادی به چرای دام بستگی دارد. شما عزیزان می‌توانید برترین و باکیفیت‌ترین روغن‌های حیوانی را در انواع گوناگون از ما خریداری کنید.

مزایای استفاده از روغن حیوانی

  • این روغن با استفاده از شیر طبیعی دام به دست می‌آید و در ساختار خود اسیدهای چرب ترانس را جای نداده است. به همین دلیل می‌تواند در تقویت عملکرد معده نقش زیادی داشته باشد.
  • اگر شما در کوتاه مدت از این روغن‌ها استفاده کنید، می‌توانید میزان کلسترول و چربی خون خود را تا حد زیادی به سطح متعادل برسانید.
  • اگر به دنبال سنتی‌ترین و موثرترین روش‌های کاهش بیماری‌های قلبی و عروقی در بدن خود هستید، انتخاب روغن کرمانشاهی بهترین گزینه است.
  • این نوع از روغن‌ها که کاملا طبیعی هستند، به هضم بهتر غذا توسط معده‌ی شما کمک می‌کنند و در کمال ناباوری می‌توانند سیستم گوارش شما را بهبود دهند.
  • این روغن‌ها سرشار از عناصری مثل اسید لینوئیک و اسید اولئیک هستند که می‌توانند تصلب شراین را از بین ببرند.

انواع روغن حیوانی

به طور کلی روغن‌های حیوانی مرغوب دارای سه نوع هستند که هم نوع اصل و هم نوع تقلبی آن‌ها در بازار وجود دارد. چیزی که در اینجا مهم است این است که شما باید بتوانید با استفاده از ویژگی‌های مختلف این روغن‌ها، به خوبی آن‌ها را بشناسید و در نهایت روغن‌های اصل را خریدار کنید تا در نهایت به خوبی از مزایای آن بهره‌مند شوید. روغن حیوانی مخلوط، روغن حیوانی گاوی و روغن حیوانی گوسفندی از برترین روغن‌های موجود هستند که اگر تمایل به خرید آن‌ها را دارید، می‌توانید همین حالا سفارش خود را در همین صفحه ثبت کنید.

روغن زرد گاوی

اگر به دنبال یک روغن خوب بدون عوارض جانبی هستید، اگر می‌خواهید غذاهای سالمی را بپزید، اگر به دنبال راهکارهای هضم بهتر غذا هستید و از همه مهم‌تر اگر چربی زیادی دارید و می‌خو‌اهید وزن خود را کاهش دهید، روغن حیوانی گاوی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این نوع از روغن‌ها که به عنوان روغن سرخ کردنی هم مورد استفاده قرار می‌گیرند، بدون پالم هستند و عوارض جانبی هم ندارند. یکی از اصلی‌ترین کاربردهای روغن حیوانی گاوی در مصارف پزشکی و دارویی است که می‌تواند این روغن را در میان انواع روغن حیوانی متمایز کند. امروزه این روغن را بدان جهت که عناصر دارویی مورد نیاز بدن فرد بیمار را تامین می‌کند، مورد استفاده قرار می‌دهند. علاوه بر این، اغلب افراد به عنوان یک راهکار برای کاهش وزن هم از این روغن‌ها بهره می‌برند. پس نمی‌توانیم‌ محدودیتی را در کاربرد این روغن‌ها در نظر بگیریم. ضمن این که تمامی افراد چه کودک، چه نوجوان، چه جوان و چه بزرگسال و میانسال می‌توانند از این فرآورده‌ها استفاده کنند.


روغن زرد گوسفندی

نوع دیگری از روغن‌های کرمانشاهی در میان انواع روغن حیوانی به چشم می‌خورند که با نام روغن حیوانی گوسفندی شناخته می‌شوند. این روغن‌ها همان طور که از نامشان پیدا است، با استفاده از شیر گوسفند تولید شده‌اند و طعم و عطری فوق‌العاده دارند. بنابراین اکثر خانم‌های خانه‌داری که می‌خواهند عطر غذای خود را لذیذتر کنند، در این نوع از روغن‌ها استفاده می‌کنند. جالب است بدانید که ساختار این روغن به گونه‌ای است که به هیچ وجه فاسد نمی‌شود و شما می‌توانید حتی بدون قرار دادن ان در یخچال، در طولانی مدت از آن بهره ببرید.

یکی از منحصر به فردترین ویژگی‌هایی که روغن حیوانی گوسفندی نسبت به انواع روغن حیوانی دارد این است که ویتامین‌های e و a را در خود جای داده است. این ویتامین‌ها مهم‌ترین ویتامین جهت پاک کردن آلودگی‌های روده هستند و حتی چربی سوزی بدن را هم به دنبال دارند. علاوه بر این، یکی از روش‌هایی که در آن کلسترول بد بدن از بین می‌رود، استفاده از روغن حیوانی گوسفندی است.  ناگفته نماند که امروزه بسیاری از بیمارانی که غلظت خون دارند و یا افرادی که می‌خواهند استخوانهای محکم داشته باشند هم از این روغن‌ها بهره می‌برند. شما هم اگر برای برطرف کردن انواع مختلف بیماری‌های بدن خود به روغن کرمانشاهی نیاز دارید، می‌توانید همین حالا سفارش خود را در سایت ما ثبت کنید و این روغن را با قیمتی بسیار ارزان از ما خریداری نمایید.

روغن کرمانشاهی مخلوط

علاوه بر روغن کاوی و گوسفندی، نوع دیگری از روغن‌ها وجود دارند که با نام روغن مخلوط شناخته می‌شوند. در میان انواع روغن حیوانی، این روغن‌ها پرطرفدارتر هستند چرا که از خواص بیشتری هم برخوردار شده‌اند. این روغن‌ها با توجه به این که به چه نسبتی ترکیبات گاوی و گوسفندی داشته باشند، عطرهای مختلفی هم دارند. به طور کلی به هر میزان که ترکیبات روغن گوسفندی در این روغن‌ها بیشتر باشد، به همان میزان هم قیمت بالاتری از آن‌ها به چشم خواهد خورد و برعکس، اگر ترکیبات روغن گاوی در این نوع از روغن‌های زرد بیشتر باشد، بدون شک قیمت پایین‌تری هم از این روغن‌ها به عمل خواهد آمد. به هر حال برای ما تفاوتی ندارد که شما به کدام نوع از روغن‌ها نیاز دارید، می‌توانید انواع مختلف روغن کرمانشاهی اصل را از ما خریداری کنید. آن هم با قیمتی ویژه!

کدام روغن بهتر است؟ روغن گاوی یا گوسفندی؟

در پاسخ به این سوال بسیاری از مشتریان که از ما می‌پرسند کدام روغن بهتر است باید بگوییم که انتخاب نوع روغن حیوانی از میان انواع روغن حیوانی به طور کامل به ذائقه شما عزیزان بستگی دارد. شاید تصور کنید که روغن گرانتر، بهتر است اما باید بگوییم که بهترین روغن، روغنی است که با طبع شما هماهنگ باشد. ممکن است ذائقه‌ی شما طعم تند و دلپذیر روغن حیوانی را پذیرا نباشد و یا ممکن است روغن گاوی با مزاجتان هماهنگی کافی پیدا نکند که در هر صورت باید در انتخاب خود دقت کافی داشته باشید و در نهایت هم بهترین روغن حیوانی را از میان انواع روغن حیوانی که توسط فروشگاه ما به فروش می‌رسد، انتخاب کنید.

بهترین‌ها را از ما بخواهید!

ما در این مطلب در مورد انواع روغن حیوانی و خواص و ویژگی‌های این روغن‌ها با شما صحبت کردیم. امروزه فروشگاه‌های مختلفی در زمینه‌ی فروش انواع روغن حیوانی فعالیت دارند اما نکته‌ی مهمی که در اینجا وجود دارد این است که این فروشگاه‌ها معتبر نیستند و ممکن است روغن‌های قلابی را با قیمتی بالا به شما بفروشند اما اگر انتخاب شما سایت ما باشد، باید بدانید که اصیل‌ترین و باکیفیت‌ترین روغن‌های حیوانی از آن شما خواهد شد. این را هم بدانید که ما برای جلب رضایت مشتری، اغلب سود پایینی را برای خود در نظر می‌گیریم تا گامی نوین در زمینه ی برطرف کردن نیاز برند شما به این روغن‌ها برداریم و از همه مهم‌تر رضایت شما عزیزان را جلب کنیم. پس همین حالا جهت ثبت سفارش و خرید انواع مختلف روغن‌های حیوانی با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *